Sommarkänsla igen

Är trött på kylan nu. Orginell åsikt såhär i slutet av februari.
Längar tills det blir sommar så jag och Herr E kan fortsätta att upptäcka Sverige, blir ännu en roadtrip, detta år till Gotland!
För att minnas hur 2010 års resa var tittar jag på dessa bilder.
Äter ägg en tidig morgon i Skövde
Kramar Picassostaty i Kristinehamn



Carl Larsson-gården


Den klassiska skylten


Fyra av Carl Larssons barn


Och nu ville inte bildprogrammet ladda upp fler foton av min sommar. Kanske lika bra det, de får mig att längta så mycket efter varma solstrålar i ansiktet, ljumma kvällar och havsbad.

Kommentarer
Postat av: Herr E

Inte Skövde, Skara med sin domkyrka! :)

2011-03-08 @ 10:15:21
Postat av: Martina

Jag vet älskling, orkar inte ändra ;)

2011-03-08 @ 21:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0